One page one, large and up front in this morning's e-edition of  my news source of choice is the story of my former employer, Large International automobile Manufacturer # 1's  apparent decision to pay up and not contest the 16 million + ( or about 15億円) fine the government has levied on it over the gas pedal issue.


Curious as to how the story is being handed by the J-press, went to the Asahi's J-site and the Chunichi Shimbun's website.  Not a peep on the Asahi site and the news was somewhat buried on the Chunichi's site.


So is this being treated as a non-event there or are both newspapers a bit slow to keep their website updated with the latest news?



Read and post comments | Send to a friend

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

One Response to Instructive

  1. Waterbaby says:

    hmmm, could be either – or both!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in: Logo

You are commenting using your account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s